Голосование
Как часто Вы читаете книги?
Всего 52 человека

План работы по профориетации

Дата: 4 апреля 2017 в 20:36, Обновлено 28 сентября в 21:51

План работы

ДУА “Княгінінская сярэдняя школа”

па прафарыентацыі навучэнцаў

на 2020/2021 навучальны год

Мэта:

Стварэнне эфектыўнай сістэмы прафесійнага суправаджэння вучняў у адпаведнасці з іх здольнасцямі, інтарэсамі і запытамі рынка працы.

Задачы:

  • арганізацыя прафесійнай асветы і кансультавання вучняў, фарміраванне ў іх прафесійных намераў на аснове комплекснага вывучэння асобы, стану здароўя, патрэб рэгіёну ў кадрах;
  • развіццё сацыяльнага партнёрства ў вобласці прафесійнай арыентацыі, арганізацыя дапрафесійнай падрыхтоўкі сумесна з установамі прафесійнай адукацыі;
  • забеспячэнне прафарыентацыйнай накіраванасці адукацыйнага працэсу.

п/п

Змест работы

Тэрмін выканання

Адказны

І. Арганізацыйныя мерапрыемствы

1.

Аналіз вынікаў прафарыентацыйнай работы за мінулы навучальны год і вызначэнне задач на новы навучальны год

жнівень

Рапановіч А.В.

2.

Разгляд пытання арганізацыі прафарыентацыйнай работы ва ўстанове адукацыі на нарадзе пры дырэктару

красавік

Клімовіч Т.П.

3.

Арганізацыя работы ў шосты школьны дзень

жнівень-верасень

Рапановіч А.В.,

Прудніковіч І.П.

4.

Папаўненне кабінета прафарыентацыі метадычнымі, дыягнастычнымі матэрыяламі (дапаможнікамі, відэаматэрыяламі, анкетамі), папаўненне банка інтэрнэт-рэсурсаў

не радзей

1 разу ў месяц

Рапановіч А.В.

5.

Папаўненне банка сценарных распрацовак мерапрыемстваў прафарыентацыйнай накіраванасці ў кабінеце прафарыентацыі

не радзей

1 разу ў месяц

Рапановіч А.В.

6.

Папаўненне фонду бібліятэкі метадычнай літаратурай, даведачна-інфармацыйнымі матэрыяламі аб прадпрыемствах, навучальных установах Мінскай вобласці

на працягу года

Пуня Н.В.

7.

Арганізацыя ў бібліятэцы прафарыентацыйных выстаў

1 раз у месяц

Пуня Н.В.

8.

Актуалізацыя інфармацыі на стэндах: “Кім быць?”, “Выпускніку”, “Выбіраем прафесію”

1 раз у месяц

Клімовіч Т.П.,

Рапановіч А.В.

9.

Актуалізацыя інфармацыі ў рубрыках “Прафарыентацыя” і “Выпускніку” на сайце ўстановы адукацыі

1 раз у месяц

Клімовіч Т.П.

ІІ. Метадычная работа

1.

Кансультацыі для класных кіраўнікоў па планаванні выхаваўчай работы

жнівень-верасень

Рапановіч А.В.,

Прудніковіч І.П.

2.

Правядзенне семінару для настаўнікаў і класных кіраўнікоў па тэме “Тэорыя і практыка прафарыентацыйнай работы”

люты

Клімовіч Т.П.,

Якубовіч І.В.

3.

Пасяджэнне метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў па тэме “Актуальнасць прафарыентацыйнай работы школы і сям’і  для актывізацыі станаўлення сацыялізацыі навучэнцаў”

18.03.2020

Якубовіч І.В.

4.

Работа метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў па распрацоўцы рэкамендацый па арганізацыі прафарыентацыйнай работы з навучэнцамі розных узроставых груп

красавік

Якубовіч І.В.

ІІІ. Работа з вучнямі

1.

Факультатыўныя заняткі “Прафесія маёй мары”

навучальны год

Рапановіч А.В.

2.

Факультатыўныя заняткі па вучэбных прадметах

навучальны год

Настаўнікі-прадметнікі

3.

Арганізацыя адукацыйнага працэсу для вучняў 10 класа па працоўным навучанні па праграме прафесійнай падрыхтоўкі рабочых (служачых) з улікам іх запытаў на базе ўстановы адукацыі “Вілейскі дзяржаўны каледж” навучальны год

Клімовіч Т.П.

4.

Работа аб’яднанняў па інтарэсах:

“Чароўная палітра”

“Юны акцёр”

"Умелыя ручкі"

навучальны год

Рапановіч А.В.,

Саковіч А.Л.,

Цягуновіч Л.І.

5.

Удзел вучняў 9-10 класаў ў раённым Дні прафарыентацыі “Шляхі атрымання прафесійнай адукацыі ў Рэспубліцы Беларусь”

студзень 2021 г.

Клімовіч Т.П.

6.

Правядзенне мерапрыемстваў прафесійнай накіраванасці:

1 клас:

ролевая гульня “Прафесіі бацькоў”;

лістапад

Папок І.Ф.

экскурсія ў аптэку;

люты

конкурс малюнкаў “Мая прафесія”;

красавік

2 клас:

відэатэка “Свет прафесій”;

верасень

Місун К.Дз.

гульня “Прафесіі вакол нас”;

лістапад

ролевая гульня “Як працуюць мама, тата?”;

студзень

3 клас:

прэзентацыя прафесіі “На варце міру”;

люты

Будзько Л.Р.

круглы стол “Прафесіі маіх бацькоў”;

сакавік

класная гадзіна “Усякі прадмет створаны рукамі чалавека”;

красавік

4 клас:

класная гадзіна-калейдаскоп “Многа ёсць прафесій розных”;

лістапад

Жукавень Н.Л.

класная гадзіна-падарожжа “У краіне прафесій (урач, прадавец)”;

сакавік

гульня-падарожжа “У пошуках будучай прафесіі”;

красавік

5 клас:

прэзентацыя прафесіі “Ёсць такая прафесія “Радзіму абараняць”;

люты

Бладыко І.С.

інфармацыйная гадзіна “Новае пакаленне – новыя прафесіі”;

сакавік

інфармацыйная гадзіна “Прафесіі міласэрнасці і дабрыні”;

май

6 клас:

гульня “Ланцужок прафесій”;

кастрычнік

Якубовіч І.В.

класная гадзіна “Свет прафесій. Чалавек – тэхніка”

студзень

круглы стол “Мая мара аб будучай прафесіі”;

люты

інтэлектуальная гульня “Пра ўсё на свеце”;

гадзіна зносін “Свет прафесій. Новыя сучасныя прафесіі”

красавік

7 клас:

дыспут “Роля ведаў у жыцці чалавека”;

кастрычнік

Цягуновіч Л.І.

прэзентацыя “Мая будучая прафесія”;

кастрычнік

дыспут “Кім быць? Якім быць?”;

снежань

дыялог-абмеркаванне “Я ў будучыні”

студзень

прэзентацыя “Прафесіі новыя і незнаёмыя”;

люты

8 клас:

адкрытая кафедра “Сучасныя прафесіі”;

лістапад

Саковіч А.Л.

круглы стол “Аб прафесіях розных, патрэбных і важных”;

люты

прафарыентацыйная гульня “Што? Дзе? Калі?”;

сакавік

інтэрактыўны занятак “Адказныя адносіны да працы”;

красавік

9 клас:

практыкум “Я выбіраю”;

кастрычнік

Рапановіч А.В.

прафарыентацыйная гульня “Дарога ў краіну прафесій”;

лістапад

дзелавая гульня “Твае магчымасці ў прафесіі”;

лістапад

вусны часопіс “Свет прафесій”;

студзень

інтэрактыўны дыялог “Скрыжаванні прафесій”;

студзень

гадзіна зносін “Прафесія, якая мне падабаецца”;

люты

канферэнцыя “Куды пайсці вучыцца?”;

сакавік

інтэлектуальная гульня “Плануй сваю будучыню”;

сакавік

пазнавальная праграма “Кім быць?”.

красавік

7.

Правядзенне мерапрыемстваў прафарыентацыйнай накіраванасці ў шосты школьны дзень

згодна з планам

Клімовіч Т.П.

8.

Выстава малюнкаў “Прафесіі маіх бацькоў”

снежань

Рапановіч А.В.

9.

Вечар сустрэчы з выпускнікамі 

люты

Рапановіч А.В.,

Пуня Н.В.

10.

Правядзенне анкетавання вучняў 8-9 класаў на выяўленне прафесійнай накіраванасці

люты

Рапановіч А.В.,

Саковіч А.Л.

11.

Арганізацыя і правядзенне Тыдня прафарыентацыі

06.04 –11.04

Клімовіч Т.П.,

Рапановіч А.В.

12.

Арганізацыя і правядзенне экскурсій:

красавік-

май

у Княгінінскую сельскую бібліятэку;

Пуня Н.В.

у Княгінінскую амбулаторыю;

Саковіч А.Л.

на Княгінінскі вытворчы ўчастак ААТ “Вілейскі камбікармовы завод”

Цягуновіч Л.І.

13.

Ажыццяўленне індывідуальных і групавых кансультацый для навучэнцаў

згодна з графікам

Рапановіч А.В.

Броўка М.Л..

14.

Арганізацыя і правядзенне прадметных Тыдняў

згодна з графікам

Клімовіч Т.П.,

настаўнікі-прадметнікі

15.

Інтэлектуальая гульня “Што? Дзе? Калі?” (рабочыя прафесіі)

красавік

Рапановіч А.В.

16.

Арганізацыя і правядзенне працоўных аперацый і атак па добраўпарадкаванні і азеляненні тэрыторыі; работа на прышкольным участку

восень,

вясна-лета

Цягуновіч Л.І.,

класныя кіраўнікі

ІV. Работа з бацькамі

1.

Сустрэча за круглым сталом “Куды пайсці вучыцца?”

снежань

Рапановіч А.В.

2.

Класны бацькоўскі сход у 10 класе “Дапамога сям’і ў прафесійнай арыентацыі дзіцяці”

сакавік

Рапановіч А.В.

3.

Класны бацькоўскі сход у 9 класе “Схільнасці і інтарэсы падлеткаў у выбары прафесіі”

сакавік

Рапановіч А.В.

4.

Анкетаванне на выяўленне ўдзелу бацькоў у прафесійным самавызначэнні дзяцей (7-9 класы)

красавік

Цягуновіч Л.І,

Якубовіч І.В.,

Саковіч А.Л.,

Рапановіч А.Л.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.