Новости проекта
Семь советов, как перейти на удалённое обучение при помощи ИКТ
ИНСТРУКЦИЯ по организации удалённого обучения при помощи сервиса Schools.by
ИНФОРМАЦИЯ ДЛЯ РОДИТЕЛЕЙ
Образовательная платформа ЭФФОР
Для педагогов и модераторов.
Schools.by зафиксировал значительный рост посещаемости электронного журнала
Голосование
Как часто Вы читаете книги?
Всего 45 человек

План работы по профориетации

Дата: 4 апреля 2017 в 20:36, Обновлено 30 января в 13:32

План работы

ДУА “Княгінінская сярэдняя школа”

па прафарыентацыі навучэнцаў

на 2019/2020 навучальны год

Мэта:

Стварэнне эфектыўнай сістэмы прафесійнага суправаджэння вучняў у адпаведнасці з іх здольнасцямі, інтарэсамі і запытамі рынка працы.

Задачы:

  • арганізацыя прафесійнай асветы і кансультавання вучняў, фарміраванне ў іх прафесійных намераў на аснове комплекснага вывучэння асобы, стану здароўя, патрэб рэгіёну ў кадрах;
  • развіццё сацыяльнага партнёрства ў вобласці прафесійнай арыентацыі, арганізацыя дапрафесійнай падрыхтоўкі сумесна з установамі прафесійнай адукацыі;
  • забеспячэнне прафарыентацыйнай накіраванасці адукацыйнага працэсу.

п/п

Змест работы

Тэрмін выканання

Адказны

І. Арганізацыйныя мерапрыемствы

1.

Аналіз вынікаў прафарыентацыйнай работы за мінулы навучальны год і вызначэнне задач на новы навучальны год

жнівень

Рапановіч А.В.

2.

Разгляд пытання арганізацыі прафарыентацыйнай работы ва ўстанове адукацыі на нарадзе пры дырэктару

красавік

Клімовіч Т.П.

3.

Арганізацыя работы ў шосты школьны дзень

жнівень-верасень

Рапановіч А.В.,

Прудніковіч І.П.

4.

Папаўненне кабінета прафарыентацыі метадычнымі, дыягнастычнымі матэрыяламі (дапаможнікамі, відэаматэрыяламі, анкетамі), папаўненне банка інтэрнэт-рэсурсаў

не радзей

1 разу ў месяц

Рапановіч А.В.

5.

Папаўненне банка сценарных распрацовак мерапрыемстваў прафарыентацыйнай накіраванасці ў кабінеце прафарыентацыі

не радзей

1 разу ў месяц

Рапановіч А.В.

6.

Папаўненне фонду бібліятэкі метадычнай літаратурай, даведачна-інфармацыйнымі матэрыяламі аб прадпрыемствах, навучальных установах Мінскай вобласці

на працягу года

Пуня Н.В.

7.

Арганізацыя ў бібліятэцы прафарыентацыйных выстаў

1 раз у месяц

Пуня Н.В.

8.

Актуалізацыя інфармацыі на стэндах: “Кім быць?”, “Выпускніку”, “Выбіраем прафесію”

1 раз у месяц

Клімовіч Т.П.,

Рапановіч А.В.

9.

Актуалізацыя інфармацыі ў рубрыках “Прафарыентацыя” і “Выпускніку” на сайце ўстановы адукацыі

1 раз у месяц

Клімовіч Т.П.

ІІ. Метадычная работа

1.

Кансультацыі для класных кіраўнікоў па планаванні выхаваўчай работы

жнівень-верасень

Рапановіч А.В.,

Прудніковіч І.П.

2.

Правядзенне семінару для настаўнікаў і класных кіраўнікоў па тэме “Тэорыя і практыка прафарыентацыйнай работы”

люты

Клімовіч Т.П.,

Якубовіч І.В.

3.

Пасяджэнне метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў па тэме “Актуальнасць прафарыентацыйнай работы школы і сям’і  для актывізацыі станаўлення сацыялізацыі навучэнцаў”

18.03.2020

Якубовіч І.В.

4.

Пасяджэнне педагагічнага савета па тэме “Актывізацыя пазнавальнай дзейнасці вучняў на факультатыўных занятках”

03.04.2020

Клімовіч Т.П.

5.

Работа метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў па распрацоўцы рэкамендацый па арганізацыі прафарыентацыйнай работы з навучэнцамі розных узроставых груп

красавік

Якубовіч І.В.

ІІІ. Работа з вучнямі

1.

Факультатыўныя заняткі “Маё прафесійнае будучае”

навучальны год

Броўка М.Л.

2.

Факультатыўныя заняткі па вучэбных прадметах

навучальны год

Настаўнікі-прадметнікі

3.

Факультатыўныя заняткі дапрафесійнай накіраванасці на базе дзяржаўнай установы адукацыі “Вілейскі дзяржаўны каледж”

14.09.2019

12.10.2019

16.11.2019

14.12.2019

15.02.2020

21.03.2020

18.04.2020

Клімовіч Т.П.

4.

Работа аб’яднанняў па інтарэсах:

“Чароўная палітра”

“Юныя інспектары дарожнага руху”

навучальны год

Рапановіч А.В.,

Саковіч А.Л.

5.

Удзел вучняў 9 класа ў раённым Дні прафарыентацыі “Шляхі атрымання прафесійнай адукацыі ў Рэспубліцы Беларусь”

25.01.2020

Клімовіч Т.П.

6.

Правядзенне мерапрыемстваў прафесійнай накіраванасці:

1 клас:

ролевая гульня “Прафесіі бацькоў”;

лістапад

Папок І.Ф.

экскурсія ў аптэку;

люты

конкурс малюнкаў “Мая прафесія”;

красавік

2 клас:

відэатэка “Свет прафесій”;

верасень

Місун К.Дз.

гульня “Прафесіі вакол нас”;

лістапад

ролевая гульня “Як працуюць мама, тата?”;

студзень

3 клас:

прэзентацыя прафесіі “На варце міру”;

люты

Будзько Л.Р.

круглы стол “Прафесіі маіх бацькоў”;

сакавік

класная гадзіна “Усякі прадмет створаны рукамі чалавека”;

красавік

4 клас:

класная гадзіна-калейдаскоп “Многа ёсць прафесій розных”;

лістапад

Жукавень Н.Л.

класная гадзіна-падарожжа “У краіне прафесій (урач, прадавец)”;

сакавік

гульня-падарожжа “У пошуках будучай прафесіі”;

красавік

5 клас:

прэзентацыя прафесіі “Ёсць такая прафесія “Радзіму абараняць”;

люты

Бладыко І.С.

інфармацыйная гадзіна “Новае пакаленне – новыя прафесіі”;

сакавік

інфармацыйная гадзіна “Прафесіі міласэрнасці і дабрыні”;

май

6 клас:

гульня “Ланцужок прафесій”;

кастрычнік

Якубовіч І.В.

класная гадзіна “Свет прафесій. Чалавек – тэхніка”

студзень

круглы стол “Мая мара аб будучай прафесіі”;

люты

інтэлектуальная гульня “Пра ўсё на свеце”;

гадзіна зносін “Свет прафесій. Новыя сучасныя прафесіі”

красавік

7 клас:

дыспут “Роля ведаў у жыцці чалавека”;

кастрычнік

Цягуновіч Л.І.

прэзентацыя “Мая будучая прафесія”;

кастрычнік

дыспут “Кім быць? Якім быць?”;

снежань

дыялог-абмеркаванне “Я ў будучыні”

студзень

прэзентацыя “Прафесіі новыя і незнаёмыя”;

люты

8 клас:

адкрытая кафедра “Сучасныя прафесіі”;

лістапад

Саковіч А.Л.

круглы стол “Аб прафесіях розных, патрэбных і важных”;

люты

прафарыентацыйная гульня “Што? Дзе? Калі?”;

сакавік

інтэрактыўны занятак “Адказныя адносіны да працы”;

красавік

9 клас:

практыкум “Я выбіраю”;

кастрычнік

Рапановіч А.В.

прафарыентацыйная гульня “Дарога ў краіну прафесій”;

лістапад

дзелавая гульня “Твае магчымасці ў прафесіі”;

лістапад

вусны часопіс “Свет прафесій”;

студзень

інтэрактыўны дыялог “Скрыжаванні прафесій”;

студзень

гадзіна зносін “Прафесія, якая мне падабаецца”;

люты

канферэнцыя “Куды пайсці вучыцца?”;

сакавік

інтэлектуальная гульня “Плануй сваю будучыню”;

сакавік

пазнавальная праграма “Кім быць?”.

красавік

7.

Правядзенне мерапрыемстваў прафарыентацыйнай накіраванасці ў шосты школьны дзень

згодна з планам

Клімовіч Т.П.

8.

Выстава малюнкаў “Прафесіі маіх бацькоў”

снежань

Рапановіч А.В.

9.

Вечар сустрэчы з выпускнікамі “Аднакласнікі.тут”

люты

Рапановіч А.В.,

Пуня Н.В.

10.

Правядзенне анкетавання вучняў 8-9 класаў на выяўленне прафесійнай накіраванасці

люты

Рапановіч А.В.,

Саковіч А.Л.

11.

Арганізацыя і правядзенне Тыдня прафарыентацыі

06.04 –11.04

Клімовіч Т.П.,

Рапановіч А.В.

12.

Арганізацыя і правядзенне экскурсій:

красавік-

май

у Княгінінскую сельскую бібліятэку;

Пуня Н.В.

у Княгінінскую амбулаторыю;

Саковіч А.Л.

на Княгінінскі вытворчы ўчастак ААТ “Вілейскі камбікармовы завод”

Цягуновіч Л.І.

13.

Ажыццяўленне індывідуальных і групавых кансультацый для навучэнцаў

згодна з графікам

Рапановіч А.В.

Броўка М.Л..

14.

Арганізацыя і правядзенне прадметных Тыдняў

згодна з графікам

Клімовіч Т.П.,

настаўнікі-прадметнікі

15.

Інтэлектуальая гульня “Што? Дзе? Калі?” (рабочыя прафесіі)

красавік

Рапановіч А.В.

16.

Арганізацыя і правядзенне працоўных аперацый і атак па добраўпарадкаванні і азеляненні тэрыторыі; работа на прышкольным участку

восень,

вясна-лета

Цягуновіч Л.І.,

класныя кіраўнікі

ІV. Работа з бацькамі

1.

Сустрэча за круглым сталом “Куды пайсці вучыцца?”

снежань

Рапановіч А.В.

2.

Класны бацькоўскі сход у 8 класе “Дапамога сям’і ў прафесійнай арыентацыі дзіцяці”

сакавік

Саковіч А.Л.

3.

Класны бацькоўскі сход у 9 класе “Схільнасці і інтарэсы падлеткаў у выбары прафесіі”

сакавік

Рапановіч А.В.

4.

Анкетаванне на выяўленне ўдзелу бацькоў у прафесійным самавызначэнні дзяцей (7-9 класы)

красавік

Цягуновіч Л.І,

Саковіч А.Л.,

Рапановіч А.Л.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.