Новости проекта
Семь советов, как перейти на удалённое обучение при помощи ИКТ
ИНСТРУКЦИЯ по организации удалённого обучения при помощи сервиса Schools.by
ИНФОРМАЦИЯ ДЛЯ РОДИТЕЛЕЙ
Образовательная платформа ЭФФОР
Для педагогов и модераторов.
Schools.by зафиксировал значительный рост посещаемости электронного журнала
Голосование
Как часто Вы читаете книги?
Всего 45 человек

3 клас

Дата: 21 апреля в 09:20, Обновлено 26 мая в 14:19

Рэжым доступу педагога Будзько Л.Р.

панядзелак-пятніца - 14.00-16.00

21 красавіка

Вучэбны прадмет Тэма ўрока Што пройдзена на ўроку Дамашняе заданне
беларуская літаратура Прыказкі пра адносіны да працы; беларуская народная казка "Лёгкі хлеб"

С.47-53

1. Аналіз старонкі навігатара, с.47

2. Абмеркаванне карціны А.Флёравай "Бацька і сын"

3. Чытанне і асэнсаванне прыказак, с.52

4. Чытанне і аналіз казкі "Лёгкі хлеб" (адказы на пытанні, характарыстыка вобразаў касца і ваўка, вызначэнне асноўнай думкі казкі)

С.48-52, падрыхтаваць выразнае чытанне казкі
нямецкая мова Жывёлы. Мая любімая свойская жывёла С.64, пр. 7 (с); с.65, пр. 8 (a, b,c); с.68, пр. 13 (а) С.69, пр. 14 (выразна чытаць), паўтарыць назвы жывёл
матэматыка Адніманне трохзначных лікаў з пераходам цераз разрад

С.78-81

Разгледзець прыклады рашэння на с.78-80. С.78 №1 (пісьмова), № 2-3 (вусна). С.79 № 6, 7 (пісьмова). С.80 № 1, 2 (вусна), 3, 5 (пісьмова)

С.81 № 6, 8 (пісьмова)
руская мова Род имен существительных. Мужской, женский и средний род

С.68-74

С.69-70 изучить правила. Упр. 123 (устно), упр. 125 (письменно), упр. 128 (устно), упр. 130, 132 (письменно)

С.69-70 (выучить правила), упр.135 (письменно)

22 красавіка

Вучэбны прадмет Тэма ўрока Што пройдзена на ўроку Дамашняе заданне
руская літаратура Стихотворения-описания. А.С.Пушкин "Зимняя дорога". С.Есенин "Поёт зима - аукает"

С.90-94

Чтение стихотворений. Работа над выразительным чтением. Ответы на вопросы на с.91, 93, 94

Выучить одно из стихотворений наизусть
беларуская мова Дзеяслоў як часціна мовы Вывучэнне інфармацыі на фарзацы падручніка па тэме "Дзеяслоў". Пр.166 (вусна). Работа з правілам с.96. Рубрыка "Завяжы вузялок". Пр.168, 171 (пісьмова). Слоўнікавая работа с.98. Пр.174 (пісьмова) С.96 (вывучыць правіла), пр.175 (пісьмова)
матэматыка Задачы на рух у процілеглых напрамках С.82. Аналіз чарцяжа, схемы (заданне ў рамцы). С.82 № 2 і 4 (вусна). С.83 № 5, 7, 8 (пісьмова). Работа ў рабочым сшытку (с.68) С.83 № 8, 9
чалавек і свет Кровазварот. Дыханне Чытанне тэксту па абзацах. Адказы на пытанні па прачытанаму матэрыялу. Выкананне заданняў на с. 113. Выкананне заданняў у рабочым сшытку (с.52-55) С.115-119 (прачытаць), адказаць на пытанні

23 красавіка

Вучэбны прадмет Тэма ўрока Што пройдзена на ўроку Дамашняе заданне
руская літаратура А.Толстой "Вот уж снег последний тает...". Ю.Мориц "Идет весна по городу" С.94-96 Выразительное чтение стихотворений, ответы на вопросы с.95, 96. Нахождение в текстах эпитетов, сравнений, олицетворений. Словесное рисование картин природы Нучиться выразительно читать стихотворения
руская мова Мягкий знак на конце существительных после шипящих Упр.136 (устно). Вывод правила, чтение правила. Упр.137 (письменно), упр.138 (письменно), упр.139 (письменно с комментарием) Упр.140 (письменно), выучить правило
беларуская мова Адзіночны і множны лік дзеяслова Пр.176 (вусна). Работа з правілам (с.101). Пр.177 (1 частка, спісаць). Работа над слоўнікавым словам "смяяцца". Пр.179 (пісьмова), пр.182 (пісьмова) Пр.183 (пісьмова), вывучыць правіла

24 красавіка

Вучэбны прадмет Тэма ўрока Што пройдзена на ўроку Дамашняе заданне
беларуская літаратура Эдзі агняцвет "Буду настаўнікам". Іван Муравейка "Паўлік-будаўнік"

С.54-56. Выразна чытаць верш "Буду настаўнікам". Адказаць на пытанні падручніка на с.55

С.56-58. Слоўнікавая работа (рубрыка "Слоўнік" с.56). Чытанне твору, выказванне адносін да герояў і зместу прачытанага. Адказаць на пытанні на с.58. Вызначыць рысы характару герояў, галоўную думку твора

Выразна чытаць і пераказваць апавяданне "Паўлік-будаўнік"
матэматыка Адніманне трохзначных лікаў з пераходам цераз разрад С.84-85. Выкананне задання ў рамцы (правіла на с.84). Адніманне лікаў у слупок № 1 (пісьмова), № 2, 5, 6 (вусна), № 3, 7, 8 (пісьмова) Паўтарыць таблічнае множанне і дзяленне, складанне і адніманне
АБЖ
нямецкая мова Жывёлы ў заапарку паўтарыць ст.94 -95 назвы жывёл, ст.72-73 пр.1 вусна, ст.74, пр.2 вусна, ст.75 пр.3 ст.76 пр. 5 выр.чыт

25 красавіка

Вучэбны прадмет Тэма ўрока Што пройдзена на ўроку Дамашняе заданне
руская мова Написание ь после шипящих на конце существительных женского рода С.77-78. Упр. 141 (письменно), упр.142 (устно, с комментированием выбора), упр. 143 (письменно)  Упр. 144 (письменно
матэматыка Праверка складання і аднімання С.86-87. Работа над заданнямі ў рамцы на с.86. Адніманне лікаў у слупок: № 1 (1-2 слупок), № 2 (вусна). Рашэнне задач: № 6 (з тлумачэннямі), № 5. Рашэнне выразаў - № 4. Рашэнне ўраўненняў - № 7 № 8 (рашыць з пытан.), № 9 (вусна)
нямецкая мова месца пражывання жывёл  паўтарыць ст. 94-95, ст.75-76 пр.5 вусна, ст.76 пр.6 вусна ст.77пр.8 пункт а пісьмова

29 красавіка

Вучэбны прадмет Тэма ўрока Што пройдзена на ўроку Дамашняе заданне
руская літаратура Проверте себя. Обобщающий урок

С.100-102

1. Ответить на вопросы рубрики "Проверте себя". 2. Вспомните! (вопросы №1-7). 3. Объясните! (вопросы №1-5); 4. Придумайте! (вопросы №1-4)

Прочитать рассказ оприроде и рассказ о животных (вн.чт.)
беларуская мова Час дзеяслова Практ 190 (пісьм.); 191 (пісьм.); 193 (пісьм.). Выканаць заданні да практыкаванняў Практ.194 (пісьмова)
матэматыка Грам. Тона. Цэнтнер. С. 88-91. с.88, с.90 (новы матэрыял, заданні ў рамках.); с. 88 №1 (вусна), с.90 № 2 (в). Рашэнне задач: с.88 №2 (пісьм.), с.91 № 6 (пісьм.). Вылічы вусна: №7 с.89; №7 (с.91). Рашы ўраўненні № 4 (с.90. два на выбар пісьмова) С.91 №9 (пісьм.); № 10 (пісьм.)
чалавек і свет Органы стрававання і выдзялення С.120-123. Чытанне матэрыялу па абзацах, адказы на пытанні падручніка. Разгляд малюнкаў с.120, 122 (органы стрававання, выдзяляльная сістэма) С.120-123, чытаць, адказваць на пытанні

30 красавіка

Вучэбны прадмет Тэма ўрока Што пройдзена на ўроку Дамашняе заданне
руская літаратура Научно-познават. и художественная литература.В.Суслов"Кто сильнее" С. 103,104.(Знакомство с новым разделом).2.Выразительное чтение рассказа В.Н.Суслова "Кто сильнее". 3.Ответить на вопросы учебника, с.107.

с.104-107(выр.чит.)

С.107(выполнить задание №6)

руская мова Изменение имён существительных по вопросам с.78-81.1.Упр.145(устно).2.С.79 (правило в рамке).Упр.146 (устно).3.Упр.147(письменно,выполнить все задания к упражнению). С.81(ответить на контрольные вопросы и задания),упр 148(письм.)
беларуская мова Змяненне дзеясловащ прошлага часу па родах с.111-115. 1.Практ.195(вусна) 2.Работа з правилам,с.112.Практ.196(вусна). 3."Завяжы вузялок"-прачытаць,с.113. с.113(вывуч. правила),практ 200(письмова)

4 мая

 Вучэбны прадмет

Тэма ўрока        Што пройдзена на ўроку                                    Дамашняе аданне
руская мова Роль имён прилагательных в речи С.82-91. с.82, с.86 (работа с правилами в рамке); упр.154 (устно), упр.156 (у), упр.157 (устно. Запомнить признаки предметов прилаг.). Упр.158 (п.), упр.159 (п.) с.82,с.86 (выучить правила), упр.161 (письм.)
матэматыка Множанне ліку на здабытак і здабытку на лік.Замацаванне С.94-97. 1. Работа з табліцамі: с.88, с.90, с.92 (адзінкі вымярэння масы), с.94. 2. С.94-95 №1(в), №2 (в), №8 (в). 3. С.96  №3 (пісьм.), №5 (пісьм), 4. С.97 №9 (пісьм.)

с.97.№11(п.)  

5  мая

 Вучэбны прадмет Тэма ўрока Што пройдзена на ўроку  Дамашняе заданне
Бел.літ. У.Ліпскі "Медсястра" 1. Абагульненне па раздзеле "Праверце свае веды і ўменні". с.65-70. 2. Выразнае чытанне апавядання У.Ліпскага "Медсястра".  3. Аналіз твора па пытаннях падручніка. Выразна чытаць і пераказваць апавяданне "Медсястра"
Матэм. Замацаванне. Самастойная работа С.98-99, с.98. №1 (пісьм.), №2 (пісьм), №3 (пісьм), №№4,5,7 (вусна); с.99 № 11 (пісьмова з пытаннямі) с.99 №12(пісьмова)
Руск.мова Изменение имён прилагательных по числам и родам 1. Чтение и анализ таблиц: упр.162 (устно), упр.169 (устно). 2. Работа над правилами в рамках: с.93, с.95. 3. Выполнить: упр.167 (п.), упр.168 (у), упр.170 (письм.) Выучить правила:с.93,с.95. Упр.172 (письм.)

6 мая

Вучэбны прадмет         Тэма ўрока                     Што пройдзена на ўроку  Дамашняе заданне
Руск.літ. Г.Снегирёв "Отважный пингвинёнок" "Пингвины" (текс из энциклопедии) 1. С.110. Чтение диалога Максима Книжкина и Знатока. 2. Выразительное чтение рассказа Г.Снегирёва "Отважный пингвинёнок", с.110. 3. Ответы на вопросы учебника, с.111-112. 4. Пересказ текста. Прочитать научно-познавательный рассказ "Пингвины", с.112-113. Ответить на вопросы
Бел.мова Змяненне дзеясловаў прошлага часу па родах С.115 практ.201 (вусна), практ.202 (вусна). Практ.204 (пісьмова), практ.206 (пісьмова) Практ.207 (пісьмова)
Матэм. Множанне трохзначнага ліку на адназначны С.100-101. 1. С.100. Работа над правілам у рамцы.,№1 (1-3слупкі пісьмова), №№2-3 (пісьмова), №7 (вусна), №8 (пісьм.) С.101.№9 (пісьм.)
Чалавек і свет Нервовая сістэма С.124-127. 1. Разгляд табліцы, с.124. 2. Чытанне тэксту па абзацах, адказы на пытанні. 3. Расказ па малюнках "Як трэба берагчы нервовую сістэму". 3. Разважанне па праблемным пытанні "Чаму нервовую сістэму называюць "галоўнакамандуючым" арганізма?" С.124-127, прачытаць матэрыял, адказаць на пытананні

7 мая

Вучэбны прадмет        Тэма ўрока                           Што пройдзена на ўроку Дамашняе заданне
Руск.літ. С.Сахаров "Как краб из беды кита выручил", "Кит" (текст из энциклопедии" С.114-118. 1. Выразительное чтение сказки "Как краб из беды кита выручил". 2. Ответы на вопросы учебника, с.116-117. 3. Выявление сказочных элементов построения. 4. Чтение рассказа "Кит", с.117-118 Выразительно читать и пересказывать сказку С.Сахарова "Как краб кита из беды выручил", с.114-117
Бел.мова Правапіс не з дзеясловамі С.119-125. 1. С.119 (работа над правілам у рамцы). 2. Практ.208 (вусн.), практ.209 (вусна). 3. Практ 210 (пісьм.), практ.213 (пісьм.). 4. Практ.215 (вусна), практ.216 (вусна) С.119 (вывуч. правіла), практ.217 (пісьмова)
Руск.мова Глагол как часть речи С.103-105. 1. Упр.176 (устно). 2. Работа над правилами в рамках (с.103, с.104). Упр.177 (устно), упр.178 (письм.), упр.179 (письм.). Словарное слово дятел (устно придумать предложение) Выучить правила с.103, с.104. Упр.180 (письм.)

8 мая

Вучэбны прадмет  Тэма ўрока Што пройдзена на ўроку Дамашняе заданне
Бел.літ. Міхась Пазнякоў "Помнік герою"(с.72-74); Міхась Даніленка "Ордэн" (с.90-92) 1.Чытанне старонкі-навігатара (с.71). 2. Слоўнікавая работа (с.72). 2. Выразнае чытанне верша. 3. Адказы на пытанні падручніка Выразна чытаць М.Даніленка "Ордэн" (с.90-92)
Матэм. Замацаванне С.102-103. Задачы №1,2 (с.102 пісьмова), №№3,4 (вусна), №№ 6,7,8 (пісьмова) С.103, №№ 9, 10 (пісьмова)

11 мая  Панядзелак

Вучэбны прадмет                      Тэма ўрока                           Што пройдзена на ўроку Дамашняе заданне
Руск.мова Изменение глаголов по числам с.106-112.1. Упр.181(устно).2.с.107 Работа в рамке над правилом.3.Упр.182(списать первую часть упр.) 3.Упр.183 (письм. выборочно) 4.Упр.184(устно),упр.185(устно). 5. Упр.187(письм.) с.107(выучить правило), упр.191(письм.)
Матэматыка Множанне двухзначных і трохзначных лікаў на адназначны з пераходам цераз дзесятак. с.104-105.1.Работа над правілам у рамцы,с.104. 2. с.104(пісьмова 3 слупкі  на выбар).3.Рашэнне задач №№2,6(пісьмова).4.№ 5(вусна) с.105 № 7(пісьмова), вучыць к заліку табліцу множання і дзялення,складання і аднімання (хто не ведае)
Нямецкая мова Поры года і месяцы ст.125 паўтарыць, ст.96 пр.1,ст.99 пр.2, ст.100 пр.3 (а-е),ст.101 пр.4 вусна ст.103 пр.5 (d) вывучыць верш

12 мая Аўторак

Прадмет Тэма ўрока Што пройдзена на ўроку Дамашняе заданне
Бел.літ. Праверка сфармірованнасці чытацкіх уменняў.А.Махнач "Юныя абаронцы" 1.Праверка сфармірованнасці чытацкіх уменняў.2. Слоўнікавая работа з незразумелымі словамі апавядання.3.Выразнае чытанне твора.3.Аналітычная работа пазместу апавядання (адказы на пытанні падручніка).4.Падрабязны пераказ часткі апавядання.5.Работа па рубрыцы "Давайце абмяркуем тэму разам" Выразна чытаць і пераказваць  частку апавядання"Подзвіг пагранічніка Бабронка".
Матэматыка Множанне трохзначных лікаў віду**0 на адназначны лік .с.106(адпрацоўка алгарытму множанне, правіла).2. с.106 № 1(3 слупкі пісьмова).2.Рашэнне задачы с.106 №2(пісьмова з пытан.) 3.Знаходжанне знач.выразаў № 3( адзін слупок пісьмова).4. с.107 №№5,6(вусна) с.107 №7(пісьмова з тлумач.), №8.
Руская мова Изменение глаголов по временам с.112-116. 1.Упр.192(устно).2. Работа над правилом в рамке, с.114. 3. Упр.193(1часть письм.), упр.194 (письм. выборочно).Упр.195(письм.)) с.144выучить правило.Упр.196(письм.)
Нямецк.мова Вясна-гэта прыгожа і радасна ст.126 прачытаць новыя словы, ст.101 пр.4 пісьмова, ст.103 пр.5 чытаць тэкст вывучыць словы стар. 126

13 мая Серада

Прадмет  Тэма ўрока     Што прйдзена на уроку  Дамашняе заданне
Руск літ. Ю.Дмитриев "Белый медведь" 1.Знакомство с познавательным материалом:Северный полюс, Северный Ледовитый океан.2.Выразительное чтение рассказа "Белый медведь".2.Пересказ текста. 3.Ответы на вопросы, с.121, 122. Выразительно читать рассказ "Белый медведь".Подготовить подробный пересказ.
Бел.мова Слоўнікавы дыктант.Паўтарэнне:тэкст, сказ 1.Слоўнікавы дыктант(10 слоў на выбар,словы на апошняй старонцы фарзаца) 2.с.127. Практ.223(вусна).3. Практ.224(пісьмова.Заданні ў канцы практ.). Практ.227(пісьмова). 4.Практ.228(вусна) С.125-126(адказаць на пытанні. Адказы можна шукаць на фарзацах падручніка).Практ.229(пісьмова)
Матэматыка Замацаванне.Самастойная работа с.108-109.1.  №№ 3(вусна),7(вусна),9(вусна).2. №1(пісьм. 1і2 слупок, №2(пісьмова), №4 (пісьмова), №5(пісьмова) с.109 № 11(пісьмова)
Чал.і свет Органы пачуццяў чалавека.Вока-орган зроку. с.127-131.1.Разгляд малюнкаў на с.128,129.2.Выкананне заданняў у рабочым сшытку,№107,108,!09. 3.Адказы на пытанні падручніка. Чытаць матэрыял урока на с.127-131.

14 мая Чацвер

Прадмет Тэма ўрока Што пройдзена на ўроку Дамашняе заданне
Руск.літ. Б.Житков"Как слон спас хозяина от тигра", "Слон"(текс из энциклопедии) с.122-125. 1.Выразительное чтение рассказа. 2. Ответы на вопросы учебника. 3.Деление текста на части и составление плана. 4.Словесное иллюстрирование рассказа.5. Чтение научно-познавательного рассказа "Слон". Читать и пересказывать рассказ "Как слон спас хозяина от тигра"
Руск. мова Словарный диктант.Изменение глаголов прошедшего времени по родам с.119-122.1. Упр.202(устно).2.Работа по правилу в рамке, с.120. 3.Упр.203(письм.),упр.205(письм)(выполнять только задания, которые даются в конце упражнений). Упр.206(письм). Выучить правило, упр.207(письм.)
Бел. мова Паўтарэнне:значэнне слова,склад слова с.132-136.1.Практ.230(вусна).практ.232(вусна)(успомніць,што такое сінонімы і антонімы) 2.Практ.235(вусна адказаць на пытанні ў канцы практыкавання).3. Практ.236(выбарачнае пісьмо) Практ.240(пісьмова)

15 мая Пятніца

Прадмет Тэма ўрока Што пройдзена на ўроку Дамашняе заданне
Матэматыка Вуснае і пісьмовае дзяленне трохзначнага ліку на адназначны с.110-113.1. Работа над правіламі ў рамках с.110,112.2. № 1(вусна)с.110; №№4,6(вусна с.111. 3.Рашэнне задач: №2(пісьм.) с.110; № 2(пісьм) с.112; 4. № 1 (пісьм.6 прыкл.); с.113 №4(тры ўраўн.выбарачна).

№8,№9(пісьмова с.113)

Бел.літ

Ням. мова

Іван Муравейка "На вайне і не такое бывае"

Восень прыносіць  дары

с.81-85.1.Лексічнае значэнне незразумелых слоў,с.81.2.Выразнае чытанне апавядання.Прагназаванне канцоўкі апавядання.3.Адказы на пытанні падручніка.

ст. 126 паўтарыць словы, ст.103-104пр.6 чытаць тэкст, ст.104 п.b адказваць на пытанні, ст.104 п. с пісьмова 

Выразна чытаць, падрабязна пераказваць апавяданне,с.81-85

ст.126 вывучыць словы, ст.104 тэст выр.чыт 

18 мая Панядзелак

Прадмет Тэма ўрока Што пройдзена на ўроку Дамашняе заданне
Рус.мова Не с глаголами с.123-125.1.Упр..208(устно).Знакомство с правілом.2.Упр..209(письм. Письмо по памяти).3.Упр.210(устно).4.Упр.211(письм.) Упр.212(письм.Выполнить задание в конце упражнения) Упр.213(письм.).Ответить на контрольн.вопросы и задания,с.126)
Матэм. Пісьмовае дзяленне трохзначнага ліку на адназначны с.114-115.1.Алгарытм дзялення (Правіла ў рамцы) 2.№1,с.115(2і 3 слупок пісьмова). №2 (рашыць задачу з пытаннямі пісьмова).3.№3 (Рашыць ўраўненні пісьмова). с.115.№6, № 7(пісьмова,другі слупок прыклады пішам у радок вылічэнні робім слупкамі пад прыкладам)
Ням.мова Зімой прыгожа, але холадна

ст.127 чытаць новыя словы, ст.105-106 пр.1,

ст.106-107 пр.2 

ст. 110 пр.7 пісьмова

19 мая Аўторак

Прадмет Тэма ўрока Што пройдзена на ўроку Дамашняе заданне
Бел.літ. Барыс Сачанка "Хлеб" 1.Соўнікавая работа з незразумелымі словамі апавядання.2.Выразнае чытанне апавядання, прагназаванне сваёй канцоўкі апавядання. 3.Адказы на пытанні падручніка.4.Аналітычная работа з творам(вызначэнне галоўных герояў апавядання, галоўнай думкі,выказванне сваіх адносін да герояў апавядання і зместу прачытанага) Выразна чытаць апавяданне(звярнуць увагу на інтанацыю,паўзы,тэмп чытання, адпаведны настрой)
Ням.мова Надвор'е ў розныя поры года ст.126-127 паўтарыць,ст.107-108 пр.3,ст.108 пр.4, ст.109 пр.5 ст.109 пр.(а,b) пісьмова
Матэм. Пісьмовае дзяленне трохзначнага ліку на адназначны с.116-117.1.Асвойванне алгарытму дзялення ў выпадках,калі ў разрадзе дзесяткаў дзелі атрымліваецца 0.Работа над алгарытмам у рамцы. 2.№1,с.116 (пісьмова 6  прыкладаў на выбар).3. №№2,3,7 (пісьмова) с.117. №№ 8, 9 (пісьмова)
Руск мова Предлог как часть речи с.126-128. 1.Упр.214(устно).Чтение правила в рамке,с.127.) 2. Упр.215(письм.). Упр. 216(письм.). 3.Упр.217(устно) с.127,выучить правило,упр.218(письменно,что нужно делать смотри в задании к упражнению)

20 мая Серада

Прадмет Тэма урока Што пройдзена на ўроку Дамашняе заданне
Руск.мова Предлог и приставка(21.05) с.129-132.1.Упр.219(устно) 2.Чтение и анализ таблицы, упр.220.3. Упр.221(письм.).Упр.222(письм) Выучить "Предлог и приставка.Их отличия)упр.120).Упр.224(письм).
Матэм. Кантрольная работа Кантрольную работу (заданні забраць у школе і выканаць самастойна)
Бел.мова Паўтарэнне:назоўнік, прыметнік с.136-139.1. Практ.241(пісьм.),практ.242(пісьм.),практ.244(пісьм). Ва ўсіх практыкаваннях выканаць заданні,якія дадзены ў канцы практыкаванняў. Паўтарыць правілы с.с.47-90.Практ.247(пісьмова)
Чалавек і свет Органы пачуццяў у чалавека.Вока- орган зроку. с.132-135.1.Чытанне тэксту параграфа.2.Адказы на пытанні.3.Выкананне заданняў у рабочым сшытку па тэме. Чытаць с.132-135.Выканаць заданні па тэме ў рабочым сшытку.

21 мая Чацвер

Прадмет Тэма ўрока Што пройдзена на ўроку Дамашняе заданне
Руск.літ. Ю.Дмитриев"Птица и змея","Вертишейка"(20.05):И.Соколов-Микитов"Ночной разбойник","Филин"(21.05) 1.Выразительное чтение рассказов.2.Аналитическая работа с текстами. 3.Ответы на вопросы учебника. 4.Выражение личностного отношения к героям. 1.с.125-130, выр.чит.(20.05;) 2.с.125-129.выр,чыт.(21.05)
Руск.мова Повторение по теме"Приставка и предлог" с.133 1.Ответить на контрольные вопросы и задания. 2.Упр.223(п.) Повторить все словарные слова в рамках сначала учебника
Бел.мова Паўтарэнне:дзеяслоў с.140-142 Практ.248(пісьмова), практ. 251(пісьмова). Практ.252(вусна) Паўтарыць правілы с.101-119.

22 мая Пятніца

Прадмет Тэма ўрока Што пройдзена на ўроку дамашняе заданне
Бел.літ. Віктар Шымук "Канікулы", Ніл Гілевіч "Сябры ў паходзе" 1.Аналіз старонкі-навігатара да тэматычнага раздзела"Хто спортам зай маецца, той сілы набіраецца" 2.Выразнае чытанне вершаў(тон чытання,расстаноўка паўз, пастаноўка лагічных націскаў)3.Адказы на пытанні падручніка. Вывучыць верш Віктара Шымука "Канікулы"на памяць)
Матэм. Аналіз кантрольнай работы.Замацаванне с.118-119.№№1,2,7, 10 (пісьмова), №№ 5,8,9(вусна) №11(пісьм,) №12(пісьм.)
Нямецк.мова Любімая пара года ст.125-127 паўтарыць, ст.111 пр.8,пр.9 ст.112 ст.115 пр.1b

18.05.2020 здаць у абавязковым парадку пісьмовыя работы па матэматыцы,беларускай,рускай мовах за перыяд з 11.05 па 15.05.               25.05. 2020г. здаць ўсе пісьмовыя работы за перыяд з 18.05.па 22.05

25 мая Панядзелак

Прадмет Тэма ўрока Што прйдзена на уроку Дамашняе заданне
Руск.мова Контрольная работа по теме"Части речи" Контрольная работа Обзорно повторить материал о частях речи,с.55-129.(Знать части речи,вопросы ,на какие они отвечают,как изменяются.Уметь привести примеры.)
Матэматыка Дзяленне трохзначнага ліку на адназначны с.120-123.1.Правілы ўрамках с.120,с.122.2.Адпрацоўка рашэння прыкладаў на дзяленне "вуглом"№ №1 с.120,с.122(па чатыры прыклады выбарачна).3 Рашэнне задач №№2,с.120,;№8,с.121( рашыць з пытаннямі або з тлумачэннем) с.123.№№ 6,7.(пісьмова) С.141-143(Вучуся разважаць правільна)
Нямецкая мова Безасабовыя сказы с.112 пр.3 с.125-127 паўтарыць

26 мая Аўторак

Прадмет Тэма ўрока Што пройдзена на ўроку Дамашняе заданне
Бел.літ. Мікола Маляўка "Будзем біць рэкорды" 1.Работа па карціне А.Сайкінай"Юныя мушкіцёры"(с.107.Пытанні вучэбнага дапаможніка).2.Выразнае чытанне верша М.Маляўкі "Будзем біць рэкорды).3.Аналітычная работа па пытаннях і заданнях вучэбнага дапаможніка.3.Выдзялення галоўнай думкі твора.4.Складанне апавядання па малюнках на аснове апорных слоў на с.111. Выразна чытаць верш(тон,расстаноўка паўз,пастаноўка лагічных націскаў.)
Нямецкая мова Надвор'е сёння с.125-127 паўтарыць,пр.2 ст.111 с.124 пр.9 вусна
Матэматыка Дзяленне трохзначнага ліку на адназначны з астачай с.124-125.1.Работа над правілам у рамцы с.124.2.Выканаць дзяленне з астачай,с.124.№1. 3 № 3 (вусна). 4.Рашыць задачы пісьмова па пытаннях або з тлумачэннем №№ 2, 5. 5.Знайсці значэнні выразаў №6(два выразы па выбару) с.125 №7,№8
Руск мова Приставка и предлог 1.Объяснительное письмо упр 224. 2.Упр.222(письменно) Повторить правила по форзацам учебника:безударные гласные,парные звонкие и глухие согласные, непроизносимые согласн., слова с разд.ъи ь знаками, не  с глаголами, ь знак после шипящих

27 мая Серада

Прадмет Тэма ўрока Што пройдзена на ўроку Дамашняе заданне
Руск літ Внеклассное чтение по теме "Удивительное рядом" 1.Знакомство с энциклопедическими книгами,их структурой и особенностями.2.Обсуждение самых интересных книг прочитанных в учебном году.3.Рекомендации о чтении книг летом. Выразительно перечитать рассказ Э.Быстрицкой"Как люди изобрели деньги"с.107-109.(Список рекомендуемой литературы для чтения ЛЕТОМ взять у классного руководителя)
Бел мова Паўтарэнне с.40-43 1.Практ.68(вусна),практ.69(піьмова),практ.70(вусна) с.43.Вусна адказаць на пытанні
Матэматыка Паўтарэнне вывучанага матэрыялу с.126-127(усе нумары рашаць вусна) 2.с.128 №13(пісьмова) 3. с.129 №№20,21,23,24(пісьмова) с.136 № 65(пісьмова)
Чал.і свет Правілы здаровага ладу жыцця 1.Выніковае тэсціраванне па вывучаным у 3 класе вучэбным матэрыяле.2.Чытанне і абмеркаванне параграфа на с.136-138.3.Адказы на пытанні.

28 мая Чацвер

Прадмет Тэма ўрока Што пройдзена на ўроку Дамашняе заданне
Руск.літ. Проверьте себя.Обобщающий урок по теме раздела 1.Обобщение по разделу учебного пособия с помощью заданий рубрики "Проверьте себя", с.133-135 2.Анализ изученного материала за год
Руск. мова Комплексное повторение изученного материала 1.Повторение знаний о строении текста.Упр.225(выборочное письмо).2.Упр.227(устно), упр.228(устно),упр.229(устно),упр.234(устно). 3.Упр.230(письм.).упр.233(письм.)
Бел.мова Комплекснае паўтарэнне вывучанага матэрыялу 1.Тлумачальнае пісьмо пад дыктоўку тэксту.

29 мая Пятніца

Прадмет Тэма ўрока Што пройдзена на ўроку Дамашняе заданне
Бел.літ. М.Маляўка"Велагонка".Абагульняючы занятак"Хто спортам займаецца,той сілы набіраецца" 1.Выразнае чытанне верша.2.Аналітычная работа з творам па пытаннях і заданнях.3.Абагульненне па раздзелу.4.Знаёмства са спіскам рэкамендуемай літаратуры чытання летам.5.Ацэнка ўласных дасягненняў вучняў па рэалізацыі пастаўленых задач праграмай.
Матэматыка Паўтарэнне вывучанага матэрыялу ў 3 класе с.138-140.Рашыць 5 заданняў на выбар Летам паўтараць табліцу складання і аднімання, множання і дзялення і ведаць яе на100%
Ням.мова

Віншую Вас з пасяховым заканчэннем навучальнага года!!! Здароўя Вам і Вашым сем'ям!!!

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.